Beantwoord

Oude factuur met kosten mobiel toestel opvragen

  • 8 January 2019
  • 6 reacties
  • 288 keer bekeken

Badge
Hallo

ik wil graag een oude factuur opvragen van ik schat nov 2016. Ik heb de factuur nodig waar aanschaf van de iphone 7+ op staat. Dit ivm schade aan de telefoon. De verzekering vraagt ernaar
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2019, 11:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Kaarlin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar de aankoopfactuur van je mobiele toestel. Afhankelijk van het moment, ik weet niet precies meer wanneer dit aangepast is, staat het toestel op de factuur of krijg je hier een aparte factuur van. Ik ga graag voor je in de archieven op zoek, kijken of dit voor jou nog opgeslagen ligt. Echter, heb ik hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan ga ik mijn best voor je doen (er kan eventueel ook een vervangend aankoopbewijs worden gemaakt).
Badge
Gedaan!
Badge
Ik hoop dat het lukt. Bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens! Excuses voor mijn late reactie 😮 Ik zie dat je al eerder contact hebt gehad en een vervangend aankoopbewijs hebt ontvangen. Wat ik nu hebt gedaan is een kopie gestuurd van je contract destijds. Hier zouden de gegevens op moeten staan die je moet hebben. Maar als het goed is, is een vervangend aankoopbewijs genoeg voor een reparatie!
Badge
Gezien. Te gek. Dankjewel hiervoor! Goede service
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, graag gedaan! Succes, en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons uiteraard te vinden 😃

Reageer