Beantwoord

Oude SIM blijven gebruiken op oude toestel.

• 31 maart 2014
  • 4 reacties
  • 2119 keer bekeken

Hallo!

In de voorverkoop heb ik bij verlenging van mijn abonnement de nieuwe HTC One M8 aangevraagd die aanstaande vrijdag uitkomt.

Ik krijg hier een nieuwe nano SIMkaart bij. Op dit moment heb ik een HTC One X met een Micro SIMkaart.

Graag wil ik de telefoons naast elkaar blijven gebruiken (niet tegelijk), is het dan mogelijk om mijn oude SIMkaart te blijven gebruiken naast mijn nieuwe en zo ja hoe? Als dit niet het geval is, kan ik dan een duosimkaart (nano/micro) bij mijn bestelling krijgen?

Graag hoor ik van jullie!

icon

Beste antwoord door Shugosha 1 april 2014, 11:25

KPN DUO Combi+Nano SIM-kaart is de variant die u dan wilt. Hierin zit de nanosim en een combi kaart, de combi is van normaal formaat en kan uitgedrukt worden tot een microsim formaat.

Het zal verder geen probleem zijn om de bestelling nu al te plaatsen. Het simkaartnummer zal gekoppeld worden aan het mobiele nummer en zal door u nog geactiveerd dienen te worden via kpn.com/simkaartactiveren en anders via de helpdesk :)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Er zal dan nog een bestelling gedaan dienen te worden voor een duokaart. Dit zal via de KPN winkel kunnen en anders via de helpdesk op 0800-0105.

Het is niet mogelijk om beide simkaarten actief te hebben sinds deze verschillende simkaartnummers hebben.

Okey, duidelijk!

Ik zie de optie via mijnKPN om er een te bestellen. Geeft het problemen als ik deze voordat ik mijn nieuwe telefoon heb al bestel?

Welke optie moet ik in mijn kpn kiezen voor de combi micro + nano simkaart? Dit is mij niet helemaal duidelijk. Ik zie de volgende opties:

KPN Combi SIM 64kB Prive
KPN DUO Combi SIM-kaart
KPN DUO Combi+Nano SIM-kaart
Ik vermoed bovenstaande.

KPN DUO Nano SIM-kaart
KPN Nano USIM 64kB Prive
Bedankt voor het spoedige antwoord!

Reputatie 7
Badge +12
KPN DUO Combi+Nano SIM-kaart is de variant die u dan wilt. Hierin zit de nanosim en een combi kaart, de combi is van normaal formaat en kan uitgedrukt worden tot een microsim formaat.

Het zal verder geen probleem zijn om de bestelling nu al te plaatsen. Het simkaartnummer zal gekoppeld worden aan het mobiele nummer en zal door u nog geactiveerd dienen te worden via kpn.com/simkaartactiveren en anders via de helpdesk :)

Dan weet ik genoeg! Bedankt voor alle informatie!:D

Reageer