Vraag

Overgaan naar KPN mobiel


Klantnummer: *
Bestelnummer: * en *

KPN stuurt email met de mededeling dat Telfort de nummers niet vrijgeeft..
Bij deze stuur ik u de mail die ik van Telfort heb ontvangen waarin zij melden dat ik weg mag.

Van: klantenservicemobiel@telfortzakelijk.com
Verzonden: vrijdag 13 juli 2018 14:04
Aan: **@**
Onderwerp: Afkoopkosten *

Beste meneer Termijn,

Zoals telefonisch besproken zet ik op de mail wat u met P. heeft afgesproken.
- N.a.v. afspraak mag het nummer 06******** kosteloos weg naar een andere provider.
- Het nummer 06******** mag ook per direct weg maar wel met afkoop. U betaald per maand €3 euro voor dit abonnement en bent nog precies 15 maanden in contract = een afkoopsom van €45 euro.

Graag uw akkoord per mail zodat ik dit voor u in gang kan zetten.

Met vriendelijke groet,

Emma Kusters
Medewerker Klantenservice Mobiel

Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam

Postbus 58263
1040 HG Amsterdam
Telefoon 0800 22 88 027
Website telfort.nl/zakelijk

Zo als u ziet moeten wij zonder problemen weg kunnen.
Hopelijk kunt u hier iets mee.
Groeten Peter Termijn

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer