Beantwoord

Overstap Rabo Mobiel naar KPN

  • 1 mei 2014
  • 4 reacties
  • 1940 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Rabo Mobiel naar KPN per 30 april. Mijn telefoon staat nog steeds op Rabo Mobiel. Ik ben Prepaid klant. En ik heb internet aangevraagd, er is €15,- afgeschreven en hij geeft aan dat ik 500 Mb heb. Maar ik kan niet op mobiel internet. Graag hier een oplossing voor. Mvg
icon

Beste antwoord door Shugosha 1 mei 2014, 21:50

Zet de APN op portalmmm.nl

Hoe dit moet op het toestel is via de toestelhulp te vinden ;)

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Zet de APN op portalmmm.nl

Hoe dit moet op het toestel is via de toestelhulp te vinden ;)

Dit heb ik gedaan, maar hij staat nog steeds op Rabo Mobiel.
Het internet doet het nou inderdaad wel.
Reputatie 5
Badge +1
Beste Calvin,

Fijn dat je internet nu werkt! 

Mocht je in de toekomst wederom vragen hebben zie ik je graag terug op het forum.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer