Via kpn.com/beltegoed krijg ik na opgave van mijn mobiele telefoonnummer en simkaartnummer het volgende bericht: 'Combinatie sim-kaartnummer en mobielnummer bestaat niet.' Ik denk dat dit ermee te maken heeft dat ik gebruik heb gemaakt van nummerbehoud. De simkaart die er nu in zit, en het daarbij behorende simkaartnummer, heeft een ander mobiel nummer dan mijn huidige (die dus is meegenomen per nummerbehoud).
Wat moet ik doen om het beltegoed alsnog te laten bijschrijven?
Beste antwoord door Heine
Hallo Tommy,
Ik kan je zo niet te zeggen of dit iets te maken heeft met Nummerbehoud. Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen om te zorgen dat jij het extra tegoed voor registratie van je Prepaid aansluiting krijgt. Kan je in een privébericht je 06-nummer en simkaartnummer sturen? Dan pak ik het verder op.
Zoals Cornelis al heeft aangegeven kan ik conform de huisregels van het Forum en zoals tevens in mijn handtekening op het Forum is vermeld helaas niet op ongevraagde privéberichten reageren. Ik vertrouw op je begrip daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Heine
Bekijk origineel
Ik kan je zo niet te zeggen of dit iets te maken heeft met Nummerbehoud. Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen om te zorgen dat jij het extra tegoed voor registratie van je Prepaid aansluiting krijgt. Kan je in een privébericht je 06-nummer en simkaartnummer sturen? Dan pak ik het verder op.
Zoals Cornelis al heeft aangegeven kan ik conform de huisregels van het Forum en zoals tevens in mijn handtekening op het Forum is vermeld helaas niet op ongevraagde privéberichten reageren. Ik vertrouw op je begrip daarvoor.
Met vriendelijke groet,
Heine