Beantwoord

overstappen van telfort naar kpn

  • 3 September 2019
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Kpn adverteerd op mijn telfort dat ik 120 dagen voor einde kontrakt kan overstappen naar kpn.
Ik ben 2 september overgestapt terwijl het telfort kontrakt tot 28 december loopt.
Daarna krijg ik van kpn bericht dat de overstap is op 30 december.
Dit betekend dan dat jullie adverteren met iets wat niet kan.
Kan ik nu mijn kpn abonnement nog opzeggen, want ik voel me behoorlijk beetgenomen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 September 2019, 16:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi THMeijel, welkom op ons forum.

Het is zeker niet onze bedoeling om je beet te nemen. De datum is 30 december geworden omdat de 28ste een zaterdag is, dit wordt dan verschoven naar de eerstvolgende werkdag. Wel wil ik erbij vermelden dat Telfort dan ook tot de 30ste actief blijft, je komt niet zonder signaal te zitten. Daarover dus geen zorgen.

Mocht je dit toch onacceptabel vinden, dan kun je uiteraard de aanvraag annuleren. Vanaf de aanvraagdatum 2 september heb je 14 dagen de tijd om het te annuleren. De kortste klap is om even met ons te bellen op het gratis nummer 0800 0402, dan kunnen we dit voor je in orde maken. Hoewel ik uiteraard hoop dat je toch blijft.

Weet je zo voldoende?