Beantwoord

Overzicht binnengekomen telefoontjes

  • 30 October 2019
  • 4 reacties
  • 290 keer bekeken

Hi,

 

is het mogelijk om een overzicht te krijgen van uitgaande en binnengekomen telefoontje in maart 2019

 

mvg

 

Deltamedia

icon

Beste antwoord door PeterG 30 October 2019, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Gegevens van mensen die jouw bellen worden niet geregistreerd. Dat is niet nodig (i.v.m. factuur), en ook niet verplicht. Inkomende nummers kun je alleen zien in de lijst met ontvangen oproepen in je telefoon. Die van maart zullen daar (ook) niet meer staan. Een toestel onthoud meestal de laatste 20 oproepen.

Nummers die jij gebeld hebt krijg je een specificatie van bij je factuur. Die mag KPN 6 maanden bewaren en vind je zelf terug in MijnKPN. De gegevens van maart zijn er dus niet meer. Heb je je factuur nog? (uitgeprint of opgeslagen)

Hoi @deltamedia . Welkom op het forum.

Ik kan niks meer toevoegen aan het antwoord van @PeterG . Alles staat er feitelijk in.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

Reputatie 7
Badge +21

Inkomende nummers kun je alleen zien in de lijst met ontvangen oproepen in je telefoon. Die van maart zullen daar (ook) niet meer staan. Een toestel onthoud meestal de laatste 20 oproepen.

 

Daar wil ik toch wel een kanttekening bij plaatsen. Tegenwoordig kunnen de smartphones toch wel wat meer. Ik kan probleemloos tot in 2018 (en nog verder) mijn oproepen terugzien.

Tja, 'k heb ook geen smartphone… Dus dank voor je input :grinning: .