Beantwoord

overzicht verkrijgen

• 11 januari 2014
  • 1 reactie
  • 2714 keer bekeken

Sinds vorige week hebben we een prepaid telefoon voor mijn dochter. Ze heeft een paar SMS'jes verstuurd en een paar keer gebeld en haar beltegoed van E 10 is verdwenen (internet via het netwerk staat uit). Waar kan ik zien aan wat het beltegoed is opgegaan? Ik heb het al via Mijn KPN geprobeerd maar daar is de info niet te vinden. Misschien via mijn rekening maar die optie eindigt telkens in een volledig leeg scherm.

icon

Beste antwoord door Shugosha 12 januari 2014, 10:49

De informatie is wel op te vragen via de klantenservice op 0800-0105. Zij kunnen bekijken voor u wat de reden is van het opgemaakte beltegoed.

Het basis tarief voor sms is € 0,16 en het tarief voor bellen is € 0,30 per minuut naar vaste of mobiele nummers. Kan het mogelijk niet zijn dat ze een wat langer gesprek heeft gehad?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
De informatie is wel op te vragen via de klantenservice op 0800-0105. Zij kunnen bekijken voor u wat de reden is van het opgemaakte beltegoed.

Het basis tarief voor sms is € 0,16 en het tarief voor bellen is € 0,30 per minuut naar vaste of mobiele nummers. Kan het mogelijk niet zijn dat ze een wat langer gesprek heeft gehad?

Reageer