Beantwoord

Pakketje met mobiel is kwijt bij bezorgdienst. Annuleren en opnieuw bestellen?

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 281 keer bekeken

Badge

Bijna een week geleden heb ik een mobiel besteld en een abonnement afgesloten. Op vrijdag zou mijn mobiel geleverd worden. Ik ben voor niets thuis gebleven want ze zijn nooit geweest. Pas 2 uur later kreeg ik een bericht van de bezorgdienst dat ze niet konden leveren. Verder niets. Dus ik gebeld. Bleek dat het pakketje zoek was. Ze zouden een onderzoek starten. Nu 4 dagen later nog steeds geen gehoor. Heb gechat en elke dag met KNPO gebeld. Ze zeiden dat ik een nieuw bezorgtijd moest invullen dus dat heb ik gedaan. En zojuist werd ik gebeld door de bezrgdienst dat ze niet kunnen leveren want het pakketje is nog zoek. Dus ik weer aan de lijn met de klantenservice. Voor het eerst gaven ze aan dat zij beter een onderzoek konden starten> Waarom heeft niemand dit eerder geopperd? Waarom was niets bekend in mijn online omgevintg? Waar duurt het allemaal zo lang?! Wat is handig: mijn bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen of wachten?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 February 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wat een vervelende situatie,Denise.

Opdat een KPN moderator je zo goed mogelijk kan helpen zou je alvast je (relevante) gegevens in je forumprofiel willen invullen. Daar staan de gegevens niet openbaar leesbaar.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Denise, welkom op het forum :) Wat vervelend dat het toestel kwijt is! Ik begrijp uit je bericht dat er inmiddels een onderzoek is gestart door PostNL. Dan moeten we dat even afwachten. Als ze het pakje vinden krijg je hem natuurlijk zo snel mogelijk geleverd. Als ze hem niet vinden melden ze dat aan ons terug. Wij kunnen dan hier de bestelling annuleren en hem opnieuw voor je inleggen. Annuleren terwijl het PostNL onderzoek loopt is niet mogelijk, het is helaas afwachten. 

 

Vul nog wel even je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit even in meer detail na. 

Reputatie 2

Dit antwoord klopt niet (meer). Na afronding van het onderzoek annuleert KPN automatisch de bestelling. En dan kan je opnieuw bestellen.
 

Â