Beantwoord

Blokkade Payinfo beƫindigd maar werkt nog niet

  • 25 August 2019
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook..
op payinfo blok er af maar werkt niet..
hoe los ik dit op? Want dat zie ik nergens staan.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 August 2019, 13:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag Samantha, wat gek. Ik kijk graag voor je na of de blokkade er wel goed af is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart,
bedankt voor je berichtje ik heb mijn gegevens aangepast.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Samantha1405 De eenmalige diensten waren gedeblokkeerd. De abonnementsdiensten nog niet. Dat heb ik nu voor je verwerkt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Samantha1405 Ik was nog even nieuwsgierig: werkt alles weer zoals het moet?
Hi Bart,

nee helaas werkt het nog steeds niet!

Nu net nog ff geprobeerd maar krijg nog steeds

ā€œJe kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl en ontvang de dienst.ā€
Reputatie 7
Badge +20
Dat is bijzonder. Ik heb er nog een poging aan gewaagd. Zou je het vandaag nog eens willen proberen?

Reageer