Beantwoord

Payinfo blokkeren

  • 18 december 2015
  • 4 reacties
  • 1550 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo, ik heb tot mijn schrik voor de tweede keer hoge telrekeningen. Ik ontdekte net dat KPN voor payinfo.nl bedragen in rekening brengt. Ik heb vast iets doms gedaan, maar heel graag zou ik die 'dienst' willen laten blokkeren. Kunt u dit net zoals voor Martijn ook voor mij regelen?

Groet, Marijke

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 18 december 2015, 21:02

Hoi,

Je kan PayInfo naar mijn idee best vertrouwen. De stichting PayInfo bestaat uit verschillende leden waaronder KPN.

Bij Opzeggen en Inzien heb je de inlogcode of inloglink nodig om je lopende sms-diensten te kunnen inzien. Aan het inzien en opzeggen zijn geen kosten of iets dergelijks verbinden.

Zodra je ingelogd bent bij Opzeggen en Inzien, kan je zonder in te loggen de eenmalige en abonnementen blokkeren.

Als je hier niet vertrouwt kan je het m.i. het beste opzeggen via Opzeggen en Inzien, en hoop ik dat een WebCare Specialist je binnenkort iets meer informatie geeft in dit topic. Als je dit wilt, geef het dan even aan.

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je de dienst eerst opzeggen via PayInfo.nl en daarna kan je de diensten blokkeren via PayInfo.nl

Robin
Dankjewel, Robin, voor je antwoord!

Ik heb inmiddels via Portal Mobiele Gedragscodes de sms dienst opgezegd. Daarna kreeg ik twee sms'jes: één met een lettercode om in te loggen. Op payinfo.nl? Dat inloggen durf ik niet, om eerlijk te zijn, weet niet wat ervan komt. En de volgende was met het nummer van de dienst waarin gemeld werd dat ik geen lid meer ben.

Moet ik inloggen?

Groet, Marijke

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je kan PayInfo naar mijn idee best vertrouwen. De stichting PayInfo bestaat uit verschillende leden waaronder KPN.

Bij Opzeggen en Inzien heb je de inlogcode of inloglink nodig om je lopende sms-diensten te kunnen inzien. Aan het inzien en opzeggen zijn geen kosten of iets dergelijks verbinden.

Zodra je ingelogd bent bij Opzeggen en Inzien, kan je zonder in te loggen de eenmalige en abonnementen blokkeren.

Als je hier niet vertrouwt kan je het m.i. het beste opzeggen via Opzeggen en Inzien, en hoop ik dat een WebCare Specialist je binnenkort iets meer informatie geeft in dit topic. Als je dit wilt, geef het dan even aan.

Robin
Ha Robin, ik heb het gedaan en via sms te horen gekregen dat mijn mobiele nummer voor betaalde eenmalige sms-diensten en voor alle betaalde sms-diensten geblokkeerd is. Ik wacht af of het ook echt gelukt is.

Zo makkelijk is het om in een onbedacht moment iets doms te doen, zo lastig is het om er weer vanaf te komen.

Dankjewel en misschien tot een vervolg,

Marijke

Reageer