Beantwoord

Payinfo deblokkering

Via de website van payinfo kan je sms betalingsverkeer blokkeren. Maar die is versleuteld bij mij. Ik vind het netjes dat klanten beschermd worden automatisch, maar ik zou graag deze optie zelf willen bedienen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 november 2018, 11:13

Misschien dat die dan nog komt. Ik heb even voor je gekeken en ik kan in ieder geval bevestigen dat het deblokkadeslot eraf is. Dus dat is dan in ieder geval in orde 🙂

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Allard! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat bedoel je precies met versleuteld? Je kan zelf via www.payinfo.nl smsdiensten blokkeren en deblokkeren. De enige uitzondering daarop is een deblokkadeslot. Met een deblokkadeslot kunnen alleen wij het weer deblokkeren. Maar, een deblokkadeslot kan er ook alleen door ons opgezet worden, in opdracht van jou als klant.

Als je bedoelt dat er een deblokkadeslot op zit, dan kan ik die voor je verwijderen. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Vermeld ook de naam van de contractant en de geboortedatum.
Ik heb mijn naam en geboortedatum ingevuld in mijn profiel
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, Allard. Wil je ook nog je 06-nummer of mobiele klantnummer invullen? Samen heb ik dan voldoende gegevens om alles erbij te pakken in de systemen 🙂
***** is mijn nummer

Admin: nummer verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, Allard. Ik wil je wel waarschuwen dat je hier geen privégegevens in je berichten plaatst. Berichten zijn openbaar en voor iedereen te lezen. In verband met de privacy heb ik het dan ook uit je bericht verwijderd en in je profiel gezet.

Ik ben het systeem ingedoken en er staat inderdaad een deblokkadeslot op je nummer. Die heb ik nu verwijderd, dat is binnen 2 uur voltooid. Je krijgt nog een sms ter bevestiging.
Bedankt @Erik_ . Ik was druk en vergat het in mijn profiel te zetten. In plaats daarvan per ongeluk hier. Maar bedankt maar weer voor alles.
Reputatie 7
Badge +27
Geen probleem! Het komt wel vaker voor, maar dan waarschuwen we voor de zekerheid wel even 🙂 Heb je de bevestigingssms ontvangen?
Nee nog niet
Reputatie 7
Badge +27
Misschien dat die dan nog komt. Ik heb even voor je gekeken en ik kan in ieder geval bevestigen dat het deblokkadeslot eraf is. Dus dat is dan in ieder geval in orde 🙂
Top! Bedankt maar weer voor de service.

Reageer