Beantwoord

Payinfo onbekende kosten op factuur

• 4 juni 2017
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

ik heb een stevige rekening van onkosten die door mijn dochter blijken te zijn gemaakt via haar telefoon. Het gaat om zigzagfone SMS berichten waarvoor wij 7,50 per bericht dienen te betalen????
Het is niet te achterhalen waarmee dit is begonnen en ik vind het ongelooflijk dat dit soort diensten ongevraagd SMSberichten stuurt waaraan zulke idiote kosten zijn verbonden. Het zou KPN sieren hier iets aan te doen! De zogenaamde (ongewenste en ongevraagde) dienst is stopgezet na het lezen van berichten in dit forum maar daarmee heb ik mijn kosten nog niet terug (€ 30,- in een maand! op een abonnement van € 15,-). Hoe gaat KPN hiermee om?
icon

Beste antwoord door Joran 22 juni 2017, 12:39

We hebben de volgende factuur even afgewacht, alle kosten zijn nu gecrediteerd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Het is heel simpel, de gedragscode SMS diensten is hierop van toepassing. Deze gedragscode vind je op de website van payinfo.

Ik neem dan ook aan dat KPN gaat handelen volgens de gedragdcode en je vertellen gaat wanneer de dienst is geactiveerd, met het bewijs er bij. Als die dienst niet geactiveerd is volgens de gedragscode (en die kans is verschikkelijk groot) heb jij recht op een volledige vergoeding (niet de 2 maanden waarmee KPN standaard komt).

Deze week zal een WebCare medewerker dit oppakken!

Zie ook andere topics. En ga niet te snel akkoord met gedeeltelijke vergoedingen!

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Epas! Sorry voor de late reactie. Ik help jullie hier graag mee. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
We hebben de volgende factuur even afgewacht, alle kosten zijn nu gecrediteerd 🙂

Reageer