Beantwoord

Paypal verificatie SMS komt niet binnen

  • 30 April 2021
  • 10 reacties
  • 88 keer bekeken

Badge

@kpn ik krijg de sms’jes van Paypal niet binnen ter verificatie voor het inloggen. Volgens Paypal zou het aan mijn telefoniebedrijf liggen. Kunnen jullie hier uitsluitsel over geven?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 May 2021, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @edwin-lammers, welkom hier. 

Je krijgt dus geen verificatie sms’jes. Nummer staat goed bij PayPal toch? Even voor de zekerheid. 

Ik wil graag melding maken bij de technische dienst. Kun je mij de volgende dingen vertellen: 

  • type toestel
  • datum en tijdstip aanvragen verificatie sms
Badge

Hoi Bart,

 

Ik heb het op diverse momenten geprobeerd op verschillende dagen in de afgelopen maand. Nummer is check dubbelcheck. Ik heb een iPhone 8

 

mvg

Edwin

Reputatie 7
Badge +20

Weet je daar ook nog data en tijdstippen van? Dan kan de technische dienst gerichter aan het werk. 

Badge

In ieder geval zojuist op 5 mei 2021 om 17:10 uur.

Reputatie 7
Badge +20

@edwin-lammers, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik er melding van maken. 

Badge

Ik hoor graag of het voldoende gegevens zijn, Bart. Merci!

Reputatie 7
Badge +20

Ik mis nog jouw mobiele nummer. Daar komt de sms op binnen toch? Hoor graag van je als je die hebt toegevoegd. 

Badge

Ik hoop dat ik dat nu goed ingevuld heb…

Reputatie 7
Badge +20

Yes. Ik heb ook melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan nog contact met je opnemen. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze iets kunnen want voor zover ik weet blokkeren wij niets. Paypal zal dat dan zelf bij provider waaruit de sms’jes worden verstuurd moeten melden. Maar ik ben benieuwd wat mijn collega vindt, hoor graag als er contact is geweest. 

Badge

Dankjewel Bart!