Vraag

Per ongelijk een dubbele mobiele bundel geactiveerd

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Badge

Voor de vakantie naar Australië heb ik een buitenlandbundel besteld, Omdat deze niet zichtbaar was, heb ik dit nogmaals gedaan.  U blijkt dat er nu 2 bundels geactiveerd zijn, waarvan de eerste deels opgebruikt. De tweede bundel is niet ingegaan. Is het mogelijk deze tweede bundel te annuleren, of door te schuiven naar de toekomst?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Elisabethhidding, Welkom op het Forum!

Je kan natuurlijk altijd beter zeker zijn van je zaak en twee bundels aanschaffen dan onverwacht hoge kosten hebben. 
Ik begrijp je situatie. Wil je liever de kosten van de 2e ongebruikte bundel terug krijgen of wil je dat deze op een ander tijdstip geactiveerd wordt? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Badge

Hi Lisa, 

 

Bedankt voor je snelle reactie! Excuses, ik was vanwege slechte verbinding op mijn laatste  bestemming vergeten te antwoorden. Ik zou  graag de kosten van de 2e ongebruikte bundel terug krijgen.

 

Nogmaals dank voor je hulp. Goede service! :-)

 

Groetjes, Elisabeth  

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Elisabethhidding, Welkom op het Forum!

Je kan natuurlijk altijd beter zeker zijn van je zaak en twee bundels aanschaffen dan onverwacht hoge kosten hebben. 
Ik begrijp je situatie. Wil je liever de kosten van de 2e ongebruikte bundel terug krijgen of wil je dat deze op een ander tijdstip geactiveerd wordt? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken.

Kan je dan voor mij nog wat gegevens willen invullen in je profiel?

Reageer