Beantwoord

Persoonlijke bestelling status

  • 4 August 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

hallo,

 

Ik heb gisteren een nieuwe mobiel met verlenging van abonnement besteld. Echter is mijn persoonlijke omgeving nog niet actief. 

 

Vriendelijke groeten,

Mariska B

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 August 2020, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Mariska B, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie! Hoe staat het er nu voor? Ik ga er voorzichtig vanuit dat alles inmiddels gelukt is met de verlenging? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?