Beantwoord

Persoonlijke omgeving nog niet online

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Goedemorgen,

Gistermiddag heb ik een sim-only abbonement aangevraagd i.p.v. mijn prepaid kaart. Ik heb een bevestigingsmail gekregen, waarin stond dat ik de bestelling kan volgen via mijn persoonlijke omgeving en dat dat binnen een uur online stond. Inmiddels al een dag verder, maar kan nog steeds niet bij mijn persoonlijke omgeving. Ook nog geen sms-je gehad. Is hier een oplossing voor?

Francien
icon

Beste antwoord door Francien H 9 February 2019, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Halllo @Francien H., welkom! Heb je al op een andere manier contact met ons gehad of staat je vraag nog steeds open? Werkt het inmiddels naar behoren? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag mee.
Is reeds opgelost, dus vraag kan vervallen.
Reputatie 7
Badge +30
Fijn om te lezen! Veel plezier van je abonnement!