Beantwoord

Persoonlijke omgeving nog niet online

  • 7 februari 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedemorgen,

Gistermiddag heb ik een sim-only abbonement aangevraagd i.p.v. mijn prepaid kaart. Ik heb een bevestigingsmail gekregen, waarin stond dat ik de bestelling kan volgen via mijn persoonlijke omgeving en dat dat binnen een uur online stond. Inmiddels al een dag verder, maar kan nog steeds niet bij mijn persoonlijke omgeving. Ook nog geen sms-je gehad. Is hier een oplossing voor?

Francien
icon

Beste antwoord door Francien H 9 februari 2019, 13:26

Is reeds opgelost, dus vraag kan vervallen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Fijn om te lezen! Veel plezier van je abonnement!
Reputatie 7
Badge +27
Halllo @Francien H., welkom! Heb je al op een andere manier contact met ons gehad of staat je vraag nog steeds open? Werkt het inmiddels naar behoren? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag mee.
Is reeds opgelost, dus vraag kan vervallen.

Reageer