pincode kwijt mobiel opwaarderen

• 26 februari 2014
  • 7 reacties
  • 6596 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wil mijn beltegoed opwaarderen, via 1244, maar weet mijn pincode niet meer.

Hoe kom ik aan een nieuwe pincode?

Heb het al geprobeerd via Mijn KPN maar dat kom ik niet verder, hij geeft steeds aan dat mijn toestel geregistreerd staat en verder kom ik niet.

Kunnen julli mij helpen aan een nieuwe pincode?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Beste Helena65,

Wat vervelend dat je de pincode niet meer weet, gelukkig is deze nog te achterhalen.

Helaas kan ik je geen nieuwe pincode verstrekken.

Wel kun je die pincode aflezen op je bankafschrift, bij vorige opwaarderingen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reputatie 7
Badge +12
Als het niet lukt via mijnkpn dan is er nog maar 1 mogelijkheid en dat is om via 1244 > Mobiel Opwaarderen het aanmelden opnieuw te doen.

Ik probeer juist op te waarderen maar heb nog nooit een pincopde op mijn bankafschrift ontvangen.

Mijn laatste opwaardering is van dec daarna heb ik me aangemeld maar er is nooit is op mijn bankrekening afgeschreven.

Heb onlangs maar een kaart in de winkel gekocht maar dat is toch niet de bedoeling.

Ik ben goed aangemeld dus ik kan mij via 1244 niet nog een keer aanmelden.

Als je wilt opwaarden word er direkt naar mijn pincode gevraag en die heb ik dus niet.

HELP!!!!

Mijn ouders hadden dit probleem ook. Gebeld met KPN, ze zeggen: meld maar af en nieuw aan, dan krijg je een nieuwe pincode. Maar vanuit kpn hebben ze (in elk geval in ons geval) half januari eenmalig 1 cent  afgeschreven van het bankrekeningnummer. Hierbij staat een pincode genoteerd. Deze werkt wel. Ik neem aan dat kpn dat bij iedereen heeft gedaan. Succes ermee!

Mij is hetzelfde overkomen. De code zou binnen vijf werkdagen worden bekendgemaakt. Ik nam aan via mijn sms. Nu vind ik dat sowieso al een veel te lange periode: vijf werkdagen. Ik waardeer namelijk pas op als ik merk dat mijn tegoed erg laag is. Dat betekent dat ik maximaal 7 dagen niet zou kunnen telefoneren of sms-en.

Heb net de bankrekening maar weer eens nagekeken: geen bankafschrift van KPN en geen sjoege via de sms. Behalve dan vijf berichten achter elkaar dat mijn beltegoed erg laag is. En dat ik kan opwaarderen via 1244. Lukt niet. Geregistreerd via MijnKPN: geen enkele reactie behalve dat mijn telefoon al is geregistreerd. Maar ja, wat heb ik daar aan als ik geen pincode heb gekregen?

Inmiddels is het anderhalve week geleden dat ik telefonisch heb geprobeerd me te registreren met bankrekeningnummer etc, en vandaag maar weer eens via mijnkpn. Maar ik zit nog steeds zonder beltegoed en zonder code.

In navolging van Helena roep ik: Help!

Dopey

Reputatie 5
Badge +1
Beste Dopey,

Begrijpelijk dat je niet zonder beltegoed wilt zitten. 

Na je registratie incasseren wij inderdaad €0,01 van je bankrekeningnummer dat je door hebt gegeven bij de registratie. Bij deze afschrijving vermelden wij je pincode.

Uiteraard wil ik graag voor je nakijken of ik het probleem kan achterhalen.

Zou je in een privébericht je 06-nummer, simkaartnummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen?

Voor de tussentijd kan ik je alleen het advies geven om je beltegoed op een andere wijze op te waarderen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hallo Bernadette,

Ik heb hetzelfde probleem als Dopey en Helena.

Kan je me svp helpen?

Strammob

Reageer