Pre-paid SIM kopen

• 21 juli 2014
  • 1 reactie
  • 1205 keer bekeken

Mijn vader heeft een pre-paid van Hi. Die is echter verlopen ondanks dat hij op de laatste dag nog bel tegoed heeft opgewaardeerd. Klantenservice had begrip en heeft tegoed veilig gesteld zodat overgezet kan worden naar nieuw nummer + de tip een KPN (geen Hi dus) te kopen omdat die alleen 1 keer in de 6 maanden gebruikt hoeft te worden.

Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat KPN prepaid SIM kaarten niet in KPN winkel gekocht kunnen  worden, althans niet op voorraad zijn. Klopt dat?

Ben bij diverse andere winkels langs geweest voor een KPN pre-sim, maar die hebben ze niet (wel allerlei andere).

Voor de zekerheid wou ik on-line kopen, maar daar moet je mobiel nummer invullen (voor de afspraak met koerier) en ja, dat heeft mijn vader dus niet, want dat nummer is immers niet meer bruikbaar.  Kan ik als een prepaid sim kaart  niet in de (KPN-)winkel kan kopen toch online kopen en vast telefoon nummer opgeven?

Bij voorbaat dank, Thijs.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Thijs,

Welkom op het forum! Wat een vervelende situatie! 

Het is zeker mogelijk om via de KPN winkel een prepaid SIM-kaart te halen. Deze hebben zij gewoon op voorraad. Wellicht zou je, als je het persé online zou willen bestellen, de SIM-kaart bij jou kunnen laten leveren? Dan kan je dus jouw 06-nummer invullen om een afspraak te maken. 

Reageer