prepaid dongel koppelen aan MijnKPN account

• 9 maart 2015
  • 3 reacties
  • 848 keer bekeken

Om een paar maanden te overbruggen hebben wij een prepaid dongel aangeschaft. Nu willen we ons gebruik inzien. Daarom heb ik een mijnKPN account aangemaakt, maar het koppelen lukt niet. Ik moet het prepaid telefoonnummer invoeren en dan zou ik daarop een sms krijgen. Dat kan natuurlijk niet, want deze simkaart is voor een Dongel, niet voor een telefoon. Als ik toch dit nummer invoer, krijg ik dan ook te zien "Dit is geen geldig mobiel prepaidnummer van KPN". Op deze pagina http://forum.kpn.com/t5/Mobiel-Internet/MijnKPN-account-aanmaken-Prepaid-Dongel/td-p/260833 staat precies hetzelfde probleem beschreven. Daarom wilde ik Marcia een bericht sturen, maar toen zag ik dat Cindy haar taken overnam dus ik heb dit ook in een privébericht naar Cindy gestuurd (inclusief telefoonnummer, simkaartnummer en gebruikersnaam KPN, maar dat is al een week geleden en zij heeft niet gereageerd. Kunt u helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste mvdk, 

Wat jammer om te lezen dat het koppelen van je Dongel aan MijnKPN niet lukt. We reageren niet op privéberichten waar we zelf niet om gevraagd hebben, vandaar dat een reactie is uitgebleven. Als je je privébericht opnieuw stuurt, ga ik kijken waarom het koppelen niet lukt. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Goedemiddag, ook ik heb hetzelfde probleem. De dingel koppelen aan mijn KPN account lukt niet. Je moet het 06 nummer invoeren en dan hoor je een sms te krijgen en de dongel ontvangt deze niet dus kun je hem ook niet koppelen. Kunnen jullie helpen?

Met vriendelijke groet,

Reputatie 7
Badge +28
Dag ossie, welkom op het forum!

Goede vraag! Je kunt de dongel software installeren, hierop is het mogelijk een SMS te ontvangen. Ga hiervoor naar SMS/Tekstberichten in de applicatie. Een alternatief is om de simkaart even in een toestel te stoppen en de SMS daarop te ontvangen. Kun je laten weten of het zo is gelukt? :)

Reageer