Beantwoord

prepaid sim kaart in tracker

  • 24 August 2019
  • 6 reacties
  • 257 keer bekeken

Heb een prepaidkaart in onze tracker zitten (deze is geplaatst in de auto) kan dan via een app namelijk de LKGPS2 zien waar de auto staat/rijd. Via een SMS bericht kan ik ook comando’s geven bv als hij geparkeert staat de auto en deze word verplaats dat ik een sms krijg.
in NL werken allebij de functies uitstekend maar in het buitenland werkt de app functie in het een ne land wel (Frankrijk) maar in Duitsland weer niet. De SMS functie werkt over al.
Weet iemand waar dit probleem in zit en hoe ik dat kan verhelpen Alvast hartelijke dank
icon

Beste antwoord door Joran 28 August 2019, 14:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Def90! Dat klinkt erg handig, als het overal goed zou werken. Vreemd dat het in sommige landen wel, en sommige landen niet werkt.

Duitsland staat wel een beetje bekend om het matige bereik. Werkt het helemaal niet, of werkt het af en toe niet? Kun je het 06-nummer van de tracker toevoegen aan je profiel? Dan ga ik na of ik een probleem kan vinden in de netwerkinstellingen.
Hartelijke dank voor je reactie Joran,
Heb mijn nr toegevoegd aan mijn profiel. In Duitsland heeft hij het helemaal niet gedaan.
Alvast bedankt voor het mee denken.

met vriendelijke groet Aad
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb weinig bijzonders kunnen vinden. Wel vreemd is dat ik helemaal geen verbinding in het buitenland zie. Normaal gesproken ontvang je een sms als je de grens over gaat met informatie. De tracker zal daar niet veel mee doen maar het verbaast me dat ik die niet terug kan vinden.

Ik heb eigenlijk geen ervaring met trackers. Is het mogelijk de APN instellingen van de simkaart aan te passen of te controleren?
Bedankt Joran 👍👍👍

binnenkort gaat de tracker weer de grens over, hopelijk gaat het dan goed.
bedankt voor de moeite dat je de instellingen heb nagekeken.
Laat de ervaring van de trip naar het buitenland aan je horen.

met vriendelijke groet Aad
Heb de tracker gebruikt in het buitenland (duitsland,zwitserland, italy) en hij werkt nu prima. Weet niet wat er verandert is maar ik ben er erg blij mee Top hartelijke dank gr Aad
Reputatie 7
Badge +28
Super @Def90! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom het nu wel werkt. Maar alsnog fijn om te horen 🙂 Als je in de toekomst toch nog eens problemen ervaart, laat het vooral weten. Dan zoeken we verder naar een oplossing.

Reageer