Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelProbleem bestelling apple watch
In de KPN shop een apple watch besteld, maar het is vast blijven hangen in het logistiek proces. Annuleren van de bestelling is niet mogelijk, zodat ik het opnieuw had kunnen bestellen. Ook de klantservice geeft aan niets te kunnen doen omdat het niet over mobiel, internet of televisie gaat. Terwijl je vanuit de KPN shop wel naar de klantenservice wordt verwezen. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe kan ik dit oplossen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Goedemorgen, E1520, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt zien. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken wat ik kan achterhalen, en wat ik kan doen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.