Beantwoord

Probleem met bellen

  • 13 June 2020
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Badge

Hoi,

Heb al een tijdje het probleem dat als ik een nummer bel ik eerst een gesprekstoon hoor. Vervolgens bel ik nog een keer en dan gaat de telefoon wel over. Waar kan dit aan liggen?

icon

Beste antwoord door Lisa 25 June 2020, 16:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RoyvH Welkom op ons Forum! Excuses voor de hele late reactie. Tot mijn verbazing zie ik dat niemand nog gereageerd heeft. Heb je inmiddels een oplossing gevonden via een andere weg of kunnen we nog met je meedenken?

 

Badge

Hey lisa 

heb nog geen oplossing gevonden, helaas. 
 

telefoon opnieuw opstarten heb ik gedaan. 
simkaart schoongemaakt. Niks lijkt te helpen

Reputatie 7
Badge +17

@RoyvH Dat is jammer om te horen. Kun je me iets meer vertellen over het probleem? Welke telefoon heb je, wat heb je al geprobeerd om het op te lossen en gaat het om één nummer of meerdere nummers. 
 

Wat ja alvast kunt controleren is kijken of de VoLTE functie uitstaat of niet! Als VoLTE niet ondersteund wordt, dan kunnen dit soort problemen nog wel eens voorkomen.

Badge

@Lisa  heb een iphone 7

en volte staat aan. Verder heb ik geen idee waar ik moet zoeken

Reputatie 7
Badge +17

@RoyvH Blijft het probleem bestaan wanneer je VoLTE uitschakelt? 
Ging het overigens om één specifiek nummer of heb je dit probleem bij meerdere nummers? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eventueel met je meekijken. 

Badge

@Lisa  heb de gegevens ingevuld en heb volte uitgezet. Ben benieuwd

Reputatie 7
Badge +17

 

@RoyvH Blijft het probleem bestaan wanneer je VoLTE uitschakelt? 
Ging het overigens om één specifiek nummer of heb je dit probleem bij meerdere nummers
 

@RoyvH Bedankt voor het invullen van je profiel:blush:. Ik zie geen blokkades of belemmeringen op dit moment. Kun je mij nog voorzien van de antwoorden op de bovenstaande vragen? 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @RoyvH  Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag. :blush:

Reageer