Probleem met wisselgesprek bij Galaxy S8 plus

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Hi,

Ik wil een ander probleem melden met Wisselgesprek op de S8 Plus.

Als ik in gesprek ben, klopt iemand bij mij aan. Die kan ik opnemen. Echter de tweede beller hoort hem helemaal niet overgaan. Gevolg is dat ik dan meerdere keren gebeld wordt en mensen dus ook niet weten dat hij bij mij wel binnenkomt. Ik hoor dit regelmatig van verschillende personen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marrekow, welkom op het forum!!

Als een beller niet doorheeft dat de telefoon overgaat bij jou, is het natuurlijk niet zo gek dat ze ophangen voordat ze je te spreken krijgen. Niet zo handig :confused:

Gaat het ook wel eens wél goed? En als je op tijd bent met opnemen, heb je gewoon een normaal gesprek, zonder verdere verstoringen?

Zou je eens willen testen of je een verschil bemerkt als je je toestel -puur om te testen-  vastzet op 3G, zodat je niet mee via 4G en wifi kunt bellen? Ik hoor graag of dat nog verschil maakt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!