Problemen bemachtigen beltegoed en cash-back

  • 8 februari 2014
  • 1 reactie
  • 1592 keer bekeken

In november toestel gekocht ( samsung galaxy young) en direct cashback formulieren samen met verkoper ingevuld. sindsdien al meerdere keren een mail gekregen dat een en ander goed is ontvangen en dat geld binnen 5 dagen zal worden bijgeschreven. laatste mail van 30 januari maar tot op heden....bijna 3 maanden later nog steeds niets ontvangen. contact niet mogelijk. Afspraken worden niet nagekomen. wat een ontzettend teleurstellende actie en volledig gebrek aan respect voor de klant. Ben benieuwd naar uw antwoord hier.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste oklerk,

Vervelend om te lezen dat de cashback aanvraag niet goed is afgehandeld.

Helaas gaan dit soort acties via de fabrikant zelf en heeft KPN hierin geen inzage.

Voor klachten over deze actie moet ik je doorverwijzen naar de Samsung klantenservice.

Je kunt ze bereiken op 0900-samsung (0900-7267864)

 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

 

Reageer