Beantwoord

Problemen met de camera van mijn Samsung Galaxy A70

  • 12 July 2020
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb de Samsung A70 net een jaar en ik blijf er steeds problemen mee hebben.

Eerst was het tijdens het bellen, mensen hoorde me slecht en de verbinding happerde.

Toen kreeg ik problemen met de camera, die wou niet scherp stellen! Er was onmogelijk een normale foto mee te maken! Er werd toen gezegd dat ik even geduld moest hebben want er kwam een nieuwe software update aan! Na een tijdje werkte de camera weer. 

Toen kreeg ik het probleem dat het toestel soms gewoon crashte (reageerde nergens meer op). Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een Samsung Galaxy!!

En nu heb ik weer problemen met de camera en kan ik weer geen behoorlijke foto maken en ik wordt er eerlijk gezegd een beetje zat, al de problemen met dit toestel!!

Nou is foto's maken niet het belangrijkste maar  alles in het toestel moet het gewoon goed doen en niet maar een deel!!

Is hier geen oplossing voor!?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 July 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @PetraMelanie . Welkom op het forum.

Wat een gedoe! Ik kan me goed indenken dat je hier van baalt. Je hebt het toestel via ons gekocht? Misschien is het een idee om er mee langs de winkel te gaan?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.