Ik heb het toestel met de verlenging van mijn abonnement via belsimpel besteld, met verlenging van m'n abonnement naar een 2-jarig contract met onbeperkt bellen en sms'en en 50GB data per maand.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- Via *#*#4636#*#* de bandselectie op Europa gezet
- de instellings-instructies op belsimpel voor KPN gevolgd
- de instellings-instructies op de kpn support pagina gevolgd (moest ander toestel selecteren, heb de Galaxy S10+ instructies gevolgd)
- de instellingen zoals hier vermeld gevolgd
Na iedere poging toestel opnieuw opgestart, alles tevergeefs.
Ik heb geen zin om m'n toestel RMA te sturen na pas 1 dag, ik wil gewoon dat het werkt zonder gezeik.
De volledige mobiele verbinding valt weg, niet alleen het internet maar dus ook de bel-functies. Mobiele data wisselt tussen 3g en een H+ symbooltje.
Daarnaast zijn de snelheden voor down- en upload erg laag. Daar betaal ik niet voor, lijkt mij...
Hoogste snelheden (speedtest app van Ookla)
Down 9,33 mbps
Up 2,99 mbps
*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Beste antwoord door GingerBeardicus
Bekijk origineel