Beantwoord

Problemen met Visual Voicemail

• 3 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1802 keer bekeken

Badge
Hallo.
Ik heb problemen met visual voicemail.
Ik wil graag visual voicemail uitproberen maar ik krijg `m niet werkend op m`n iPhone 5s.
Ik heb alle dingen geprobeerd om `m werkend te krijgen, STATE naar 121 gesmst en voicemail uit en ingeschakeld maar ik krijg steeds de optie "Bel Voicemail" bij de voicemail tab van mijn telefoon. (zie afbeelding in bijlage)
Ik zou `m graag werkend willen hebben, kan iemand mij uit de brand helpen?

Ik heb een iPhone 5s (A1457) met iOS 11.4.
icon

Beste antwoord door Vikash 6 juli 2018, 11:23

Goedemorgen @Soldier24

Wat vervelend dat de Visual VoiceMail app niet werkt. Zou je nog één keer een SMS willen sturen met STATE naar 121? Daarna bel je naar 1233 en luister het hoofdmenu af. Bij optie 4 zou je wat moeten horen over VVM, als het goed is (niet op 4 drukken want dan zet je 'm uit!)
Daarna kan je jezelf bellen als test. Probeer dan om zelf de voicemail in te spreken en controleer of het na een tijdje binnenkomt. Kan je geen Voicemail inspreken omdat je in gesprek bent? SMS AAN naar 1233 en probeer het na een paar minuten opnieuw.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Soldier24

Wat vervelend dat de Visual VoiceMail app niet werkt. Zou je nog één keer een SMS willen sturen met STATE naar 121? Daarna bel je naar 1233 en luister het hoofdmenu af. Bij optie 4 zou je wat moeten horen over VVM, als het goed is (niet op 4 drukken want dan zet je 'm uit!)
Daarna kan je jezelf bellen als test. Probeer dan om zelf de voicemail in te spreken en controleer of het na een tijdje binnenkomt. Kan je geen Voicemail inspreken omdat je in gesprek bent? SMS AAN naar 1233 en probeer het na een paar minuten opnieuw.
Badge
Optie 4 hoor ik helaas niet in het hoofdmenu.
Ik hoor:
"Welkom bij voicemail, u heeft geen berichten.
U bent in het hoofdmenu.
Toets 1 voor begroetingen
Toets 2 voor instellingen
For english press 9
Voor meer informatie over voicemail toets 0

"
STATE naar 121 heb ik gesmst, blijkbaar geen resultaat helaas.
Reputatie 7
Badge +19
Heb je geprobeerd om AAN naar 1233 te SMS-en en het een paar minuten later nog eens te proberen?
Badge
De volgende dingen heb ik nu geprobeerd:
* AAN gesmst naar 1233. (bevestigingkje terug gekregen dat hij binnen enkele minuten wordt ingeschakeld)
* STATE heb ik naar 121 gestuurd na ongeveer 5 a 10 minuten
* 1233 gebeld en het menutje aangehoord.
Optie 4 heb ik helaas nog niet gehoord.

Zou het niet aan de instellingen van m`n simkaart liggen? (Simkaart in het systeem van KPN)
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Soldier24, wat jammer dat dit het probleem niet heeft verholpen. Je kan het beste bellen met het nummer 0800 0105. Dit is het nummer van de mobiele klantenservice, zij kunnen je doorverbinden met de technische afdeling mobiel zodat het verder uitgezocht kan worden.

Reageer