Beantwoord

Problemen om Google next te claimen

  • 14 October 2021
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement voor mijn mobiel op 24/09 veranderd naar unlimited op aanraden van de medewerker in de KPN winkel. Ik zou binnen 2 weken een mail binnen krijgen voor een google hub next. Uiteindelijk moet ik hier achter aan bellen en moet de google claimen op de website. Dit gedaan alles ingevuld krijg ik een mail terug dat de bestelling niet goed is omdat er geen nummer op de factuur staat. Dit is de factuur die ik van jullie zelf heb gekregen. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Wel raar dat jullie het niet kunnen zien op je bestelnummer. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 October 2021, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gruppo1,

Wat jammer dat het zo moeizaam gaat met het aanvragen van je Google Nest Hub :slight_frown: De afhandeling van de actie wordt gedaan door een externe partner van ons die geen inzage heeft in de KPN systemen en dus niet kan zien wat je hebt besteld, vandaar dat het zo van belang is dat het juiste ‘bewijs’ aan wordt geleverd.

Ik wil je dan ook aanraden om even te bellen met die externe partner, via 043-8800150. Ze zullen je er daar vast meer over kunnen vertellen!

Het is reeds opgelost 

Reputatie 7
Badge +20

Het is reeds opgelost 

Top! In dat geval alvast veel plezier met je Google Nest hub!