Producten koppelen lukt niet

• 9 mei 2014
  • 3 reacties
  • 1831 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties
Hallo,

De registratie van uw MijnKPN account is voltooid, maar om gebruik te maken van alle mogelijkheden van MijnKPN moet u uw producten en diensten nog koppelen. Hiervoor hebt u uw 06-nummer nodig.

Als ik inlog op mijnkpn.com dan verschijnt er een scherm met de melding dat mijn registratie van MijnKPN account is voltooid, maar dat ik alleen nog producten en diensten moet koppelen, d.m.v. het opgeven van mijn mobiele nummer en hier een sms met code op ontvang. Nu heb ik dit al een aantal keer gedaan en op het eind verschijnt er

"Het activeren van uw producten in MijnKPN is gelukt. Om gebruik te maken van de mobiele omgeving moet u nu eerst opnieuw inloggen."

Maar als ik dan uitlog en opnieuw inlog, krijg ik weer de melding dat ik producten moet koppelen.

Mijn vraag is: Hoe kan dit? En doe ik soms iets fout met het koppelen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen Li,

Als ik je bericht goed begrijp doe je alles op de juiste manier.

Je vult je 06-nummer in, vervolgens ontvang je een code per SMS welke je weer invult om de registratie te voltooien?

Zou je het eens kunnen proberen in een andere internet browser? 

Ik hoor graag je bevindingen. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Hallo Bernadette,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad 't idee dat ik het op de juiste manier doe. Ik vul mijn 06-nummer in en even later de code die ik per sms ontvang...

Tot nu toe heb ik het steeds geprobeerd in Mozilla Firefox, zal het eens proberen in een andere browser.

Met vriendelijke groet,

Li

Reputatie 5
Badge +1
Hallo Li,

Fijn dat je een andere browser wilt proberen.

Laat je weten of het is gelukt?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer