Beantwoord

Provider netwerk registreren niet mogelijk

• 19 mei 2016
  • 2 reacties
  • 177 keer bekeken

Goede avond,

Vandaag heb ik mijn abbo verlengd met een nieuwe mobiel met een kleinere simkaart (nano) dan ik al had. Mijn telefoon herkend hem, maar geeft aan dat op dit moment het niet mogelijk is om op het netwerk te registreren? Zowel op 2G, 3G en 4G KPN niet (opnieuw opstarten al paar keer gedaan).

Op mijn kpn heb ik al gezien dat mijn simkaart geactiveerd is (volgens de winkel moest dat ook zijn).

Mijn telefoon laat me wel de pincode invoeren van de simkaart, maar ziet niet welk telefoonnr erbij hoort.

Nu weet ik niet meer waar ik moet zijn om wel te kunnen registreren op KPN netwerk

icon

Beste antwoord door Justin_ 24 mei 2016, 10:50

Hoi , je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je simkaart inmiddes goed werkt. Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen :) 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat je nieuwe simkaart nog niet werkt. Ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je nieuwe telefoon. Reageer op m'n privébericht, dan kijk ik wat hier precies aan de hand is.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je simkaart inmiddes goed werkt. Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen :) 

Reageer