Beantwoord

Puk code kwijt van oude simkaart en geen KPN klant meer

  • 11 January 2020
  • 3 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik heb een oude telefoon gevonden en deze wil ik opstarten om te kijken wat hier nog aan foto's opstaat. Het is een Samsung SGH-G600 en deze heeft een simkaart nodig om op te starten. Ik ben geen KPN klant meer, dus inloggen met een telefoonnummer gaat niet meer. Hoe kan ik nu aan een puk code komen, aangezien ik de pincode ook niet meer wist. Was uitgegaan van vier keer nul en 1234… Toen nog één geboortedatum en de pogingen waren op… Hoop dat iemand me kan helpen hiermee!

icon

Beste antwoord door PeterG 12 January 2020, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Patrick, welkom op het forum. 

Als die kaart niet meer actief is kan ik het ook niet inzien. De makkelijkste oplossing is om een andere simkaart te plaatsen en daarmee aan te melden (mocht je een simkaart hebben van dat formaat, anders even een prepaid kopen). Volgens mij kun je op dit toestel niet zonder simkaart erin komen, maar weet dit niet helemaal zeker. 

Zit daar niet een apart, verwijderbaar, geheugenkaartje in voor de foto’s???:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Zit daar niet een apart, verwijderbaar, geheugenkaartje in voor de foto’s???:wink:

Goede toevoeging, hopelijk heeft hij niets staan op het interne geheugen van wel 60 Mb.Â