Beantwoord

Puk vergrendeling

• 18 september 2016
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Is er een oplossing voor een toestel / sim waarbij de puk vermoedelijk al vaker dan 10 keer foutief is ingevoerd. Tel is van oudere mensen. De chat 24/7 omdat de telefonische helpdesk op zondag gesloten is?
icon

Beste antwoord door A3B 19 september 2016, 21:17

Bedankt voor jullie reactie,
Simkaart was defect, en hebben bij KPN winkel een nieuwe kunnen ophalen.
Probleem opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als de pincode van de SIM kaart meerdere keren foutief is ingevuld vraagt het toestel om de PUK code. Als deze vervolgens ook meerdere malen foutief wordt ingevuld blokkeert de SIM kaart en is deze helaas niet meer bruikbaar. Webcare en de klantenservice kunnen je wel een nieuwe SIM kaart opsturen!

Zowel de chat als de telefonische helpdesk is 24/7 geopend. Je kunt dus (ook op zondag!) gewoon eventjes bellen of chatten. Webcare zal normaliter binnen 24 uur op dit topic reageren, mocht je ervoor kiezen om rustig af te wachten.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @A3B, welkom! Hrh geeft al een heel volledig antwoord.

Als de pukcode 10 keer verkeerd is ingevoerd heb je inderdaad een nieuwe simkaart nodig.

Is het prepaid? Dan kan je op deze pagina een nieuwe simkaart aanvragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/aanvragen/prepaid-sim-kaart.htm
Is het bij een abonnement? Dan kan het via MijnKPN, via een KPN-winkel of via mij. Als je graag wilt dat ik het regel, reageer dan op mijn privébericht. Dan ga ik voor je aan de slag.
Bedankt voor jullie reactie,
Simkaart was defect, en hebben bij KPN winkel een nieuwe kunnen ophalen.
Probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Top dat je het ons nog even laat weten @A3B. Fijn dat het is opgelost. Als je in de toekomst nog een keer vragen hebt weet je ons te vinden 🙂

Reageer