Beantwoord

Pukcode kwijt

  • 22 October 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik ben mijn pukcode kwijt je kan hem via de app opnieuw aanvragen er wordt dan een SMS gestuurd maar die kan je niet ontvangen want de pukcode wordt gevraagd  is er nog een andere manier om er aan te komen zonder contact met kpn op te nemen en in een lange wachtrij te staan 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 22 October 2019, 23:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je kunt deze hier online aanvragen. Wel heb je MijnKPN inloggegevens nodig.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bosma. 

Je kan de Pukcode online opvragen: Pukcode opvragen met 06-nummer en simkaartnummer
Ga naar beneden op die pagina naar “formulier invullen” als je geen MijnKPN hebt.

Top bedankt

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Bosma., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan je pukcode inderdaad op verschillende manieren opvragen. Is het je inmiddels gelukt via een van de bovenstaande opties? Optie nummer 3 is via de klantenservice, dat kan zowel via 0800-0402 als via onze LiveChat functie (indien bellen te lang duurt). 

Ik kan het ook voor je opvragen, alleen heb ik wel enige verificatie nodig. Indien je het via het Forum wil regelen, zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met: naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan in de vakjes waar privé achter staat, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Bosma., heb je inmiddels je pukcode weten te achterhalen?

Reageer