Beantwoord

Pukcode nodig om telefoon te ontgrendelen

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 1350 keer bekeken

Goedendag,

Wij (mijn dochter en ik) hebben zojuist de PUK code moeten invoeren en steeds als we het nieuwe toegangscode invullen kom het scherm van de PUK code opnieuw invoeren steeds opnieuw in beeld.

Kunt u adviseren wat wij hier mee moeten doen.

Mvg,
Frank van Dijk
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 May 2019, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Frank, welkom hier.

Ik zal het even uitleggen. Wanneer je 3 keer een verkeerde PIN code invoert zien je de PUK code in te voeren. Nadat je dat hebt gedaan mag je weer een nieuwe PIN bedenken. Weet je je PUK niet? Daar kan ik bij helpen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekening en het 06-nummer. Dan kan ik dit voor je nakijken. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Reputatie 7
Badge +24
Frank, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.