Beantwoord

Pukcode opvragen, maar ontvang sms niet

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 396 keer bekeken

Hallo. Ik ben dus ook mijn puckcode kwijt. Moest product eerst toevoegen en zou dan een sms met code ontvangen. Deze kan ik dus niet lezen aangezien ik niet in mijn telefoon kan...
icon

Beste antwoord door RBxx 1 October 2019, 18:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Slimmerd
Product toevoegen bij MijnKPN gaat inderdaad niet lukken als je de telefoon niet kan gebruiken.
Maar dat hoeft ook niet.

Je kan de PUK-code ook online opvragen: PUK code opvragen met 06-nummer en simkaartnummer. Je zal de simkaart dus even uit je telefoon moeten halen, hopelijk is dat nummer nog leesbaar.
Ga naar links omlaag op die pagina, vul die beide nummers in en de PUK-code moet verschijnen.

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Slimmerd, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het product koppelen gaat inderdaad lastig als je je toestel niet kan gebruiken en dus het nummer niet kan verifiëren.. Hierboven staat nog een optie uitgelegd. En anders kan je altijd nog even met ons bellen (0800-0402) of contact zoeken met een collega via onze LiveChat functie. Hou dan wel je gegevens bij de hand (naam, klantnummer indien het een abonnement betreft, 06-nummer, simkaartnummer).

Hopelijk heb je alsnog snel je pukcode tot je beschikking!
Reputatie 7
Badge +21
@Slimmerd, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je inmiddels je pukcode hebt gevonden 😉

Reageer