Beantwoord

Puzzeloplossing naar 3553 komt niet aan

  • 21 January 2020
  • 14 reacties
  • 772 keer bekeken

LS.

als ik een puzzel oplossing stuur naar 3553 komt hij niet aan, ik krijg ook geen bericht terug. Bij Pinfo.nl gekeken, daar staat alles open. KPN heeft gekeken, ook daar alles open. Dit probleem had ik niet bij mijn vorige provider Vodafone. Dit probleem heb ik voorheen ook gehad bij KPN. In mijn telefoon staat niets geblokkeerd ! Weet iemand een oplossing ???

vast bedankt voor het meedenken

icon

Beste antwoord door Theo031 17 February 2020, 22:50

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Theo031.Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van betaalde premium diensten. Bedoel je met Pinfo.nl eigenlijk Payinfo? Payinfo is inderdaad de juiste plek om te bekijken of er blokkades zijn ingesteld. Nadat je jouw mobiele nummer en wachtwoord hebt ingevuld kan je aan de rechterkant van het scherm de instellingen wijzigen. Ziet het er bij jou ook zo uit?

 

 

Hallo Vikash

io heb het zelfde beeld. Echter bij mijn vorige provider werkte het gewoon allemaal, die transacties zie ik dan ook terug. Ongeveer 2 jaar geleden hetzelfde probleem bij KPN, men kon er niets aan doen (een van de redenen dat ik bij KPN vertrok) het zou weer de reden kunnen zijn. Ik heb al met de klantenservice dit probleem besproken, men kon niets voor mij betekenen ??

als u een oplossing weet, graag !

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zal uitzoeken of ik het probleem kan verhelpen. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat je jouw gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel maar geen berichtje in dit topic. Vandaag mijn late reactie. Ik heb het voor je nagekeken en er zijn geen blokkeringen vanuit onze kant, eigenlijk hetzelfde wat je te zien krijgt als je op Payinfo kijkt. Ik heb voor de zekerheid de blokkade er weer op gezet en daarna gelijk weer verwijderd. Het duurt maximaal 2 uur voordat deze “wijziging” verwerkt is. Zou je het daarna nog eens willen testen?

Hallo Vikash

Heden morgen opnieuw een bericht gestuurd. Helaas geen bericht terug. Controle gedaan op Payinfo.nl, daar zag ik mijn bericht ook niet terug. Ik probeer mee te denken, is het mogelijk dat er bij KPN ergens een koppeling verkeerd staat ivm extra betalingen via KPN ? Het is slechts een idee. 

vriendelijke groet, Theo

Reputatie 7
Badge +21

Zou je jouw mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ja kan jouw mobiele nummer kwijt in het Persoonlijke Opmerkingen veld. Zodra ik jouw nummer heb kan ik voor jouw uitzoeken of en een blokkade is vanuit onze kant. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Zou je het toestel ook opnieuw willen opstarten? Wellicht verhelpt dat het probleem. 

Hallo Vikash

Alles gedaan volgens jou gegevens. Ook telefoon uitgeschakeld en opnieuw aan gezet, helaas, nog geen oplossing probleem.

wederom een vriendelijke groet, Theo

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw mobiele nummer. Ik heb het voor je nagekeken en zie geen blokkades vanuit onze kant. Heb je dit alleen maar wanneer je naar 3553 sms't of ook naar andere nummers? 

Hallo Vikash

bij gewone sms heb ik geen last. Alleen als er geld mee gemoeid is ?? Andere nummer bel ik heel af en toe, 3553 sms’t ik bijna dagelijks. Het is echt een probleem van KPN, je kan op payinfo zien dat het daarvoor allemaal gewoon werkte dat was bij Vodafone. Dus het probleem ligt echt bij KPN. Ik zie dit ook vaker als klacht terugkomen. 
 

vriendelijke groet, Theo

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Theo031 Ik neem het even over van Vikash, die enkele dagen vrij is. Ik heb oprecht geen idee wat het probleem kan zijn. Ik heb in een eerder stadium samen met Vikash naar je nummer gekeken en alles aan onze kant van de lijn staat goed. Ik heb nu een bericht voor onze Technische Dienst aangemaakt, met het verzoek er naar te kijken. Er zal dus contact met je worden opgenomen. Ik hoop van harte dat het snel in orde komt. 

Oké Bart

Vast bedankt voor jullie inzet.

vriendelijke groet Theo

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Theo031. Ik zie dat mijn collega's van de Technische Dienst ook aangeven dat er vanuit KPN niets geblokkeerd wordt. De Technische Dienst heeft het intern doorgezet heeft naar een achterliggende afdeling. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Hallo Vikash en Bart

het probleem lijkt opgelost. Mogelijk stond er iets geblokkeerd bij het bedrijf waar het nummer 3553 is ondergebracht. Jullie bedankt voor al jullie inzet.

 

vriendelijke groet, Theo

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het probleem is opgelost en dat je jouw puzzeloplossing weer kan doorgeven. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.

Reageer