Beantwoord

Rabo wallet werkt niet

• 29 mei 2017
  • 2 reacties
  • 1077 keer bekeken

Sinds enkele dagen probeer ik RABO Wallet aan de praat te krijgen. Ik heb een nfc sim van Kpn maar nfc Manager blijft altijd draaien op Nfc manager aanmelding.
Kunnen jullie mij helpen?
Ik heb een galaxy S7 edge
icon

Beste antwoord door Erik_ 11 juli 2017, 08:56

Na veel tests is gebleken dat de oorzaak hem zit in de dual sim. De NFC Manager probeerde de verkeerde simkaart te registreren en liep daarop vast. Het ontwikkelteam heeft dit als bug geregistreerd en werkt eraan het opgelost te krijgen. In de tussentijd is het gelukt om de NFC Manager de simkaart te laten registreren door deze in het andere simkaart slot te steken en de tweede simkaart (tijdelijk) te verwijderen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi maazm, welkom op het forum! Niet handig dat de app zo blijft steken. Ik kijk graag met je verder naar een oplossing. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop, dan gaan we aan de slag.
Reputatie 7
Badge +28
Na veel tests is gebleken dat de oorzaak hem zit in de dual sim. De NFC Manager probeerde de verkeerde simkaart te registreren en liep daarop vast. Het ontwikkelteam heeft dit als bug geregistreerd en werkt eraan het opgelost te krijgen. In de tussentijd is het gelukt om de NFC Manager de simkaart te laten registreren door deze in het andere simkaart slot te steken en de tweede simkaart (tijdelijk) te verwijderen.

Reageer