Beantwoord

Rekening hoger dan normaal

  • 31 August 2019
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

Ik heb een rekening ontvangen van boven de 100 euro (102,00)
hoe kan dit ,ik heb KPN compleet en altijd het zelfde bedrag.
telefonisch bent u zeer slecht te bereiken, kunt u mij bellen
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 September 2019, 11:59

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19
U weet zeker dat de mail van kpn is??? Let goed op want er is veel spam!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Andretellier, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp heel goed dat je even schrikt op het moment dat zo'n factuur binnenkomt.. Indien dat normaal niet het geval is, is de kans aanwezig dat het spam (oplichting) is. Staat dit bedrag ook in MijnKPN, heb je dat gecontroleerd? Of is het al geïncasseerd, en ben je er op die manier achter gekomen?

In ieder geval kijk ik graag met je mee waar de kosten vandaan komen. Wanneer de factuur er is kan je dit trouwens ook zelf zien, bij de specificaties op pagina 2 en/of 3 van de factuur.

Mocht je uitleg willen, dan zoek ik het graag uit! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer? Dit laatste 2 kunnen genoteerd worden bij persoonlijke opmerkingen, en het is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Andretellier, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Hoi verwijder ik mijn bericht en profiel?
Kunt u mij verwijderen
?????
Reputatie 7
Badge +21
@Andretellier, we verwijderen geen berichten op het Forum! Indien je jouw Forum profiel wil laten verwijderen dan kan ik dat wel voor je regelen. Wil je dat dan even aangeven? 🙂

Reageer