reparatie toestel

• 18 juni 2015
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Enkele maanden geleden was mijn toestel kapot gegaan. Ik heb deze langs een HI winkle gebracht en is de telefoon opgestuurd ter reparatie. (IPhone 5s)

De telefoon die ik ontving zag er als nieuw uit en mij werd ook verteld dat ik een gloednieuwe mobieletelefoon had gekregen omdat de oude mobieletelefoon niet te repareren was.

Na een maand wilde ik een foto maken. Ik zag toen echter dat er allemaal vlekken in het beeld zaten. Toen ik naar de lens keek zag ik dat er allemaal stof voor zit. Hoe dit mogelijk is begrijp ik niet. Ik heb de telefoon niet open gemaakt en hem normaal gebruikt. Aangezien ik de camera amper gebruik heb ik er geen probleem van gemaakt.

Nu na een aantal maanden is de telefoon vele male langzamer geworden, heb ik amper bereik. heb ik vaak geen internet en worden apps zomaar afgesloten zonder dat ik wat doe.

Voor mijn gevoel heb ik geen nieuwe telefoon gekregen maar een oude die gemaakt is. Hier ben ik van overtuigd door het stof aan de binnenkant en dat de telefoon na 2 maanden al vele mankementen vertoont.

Nu vraag ik mij of hoe dit opgelost kan worden?

Ik ben niet bereid om opnieuw reparatie kosten te gaan betalen en zit er niet op te wachten om mijn telefoon weer enkele weken kwijt te zijn zonder dat ik een leen toestel ontvangen. (zeer kwalelijke zaak ook trouwens)

ik hoop snel iets van jullie te horen.

met vriendelijek groet,

Mark

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Mark,

Welkom op het forum. Wat een raar verhaal, zeg! Ik kan goed begrijpen dat je er niet meer zeker van bent dat je een nieuw toestel hebt gekregen, terwijl je dit wel beloofd is. Ik zoek dit dan ook graag voor je uit.

Wil je mij in een privébericht voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer, in welke Hi winkel je bent geweest en wanneer dit ongeveer was? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reageer