Beantwoord

Reparatie toestel zonder goedkeuring

  • 20 September 2019
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Goedemiddag.

Vorig jaar in oktober hebben mijn man en ik andere telefoon bij ons abbonement gekocht. Onze tel waren stuk. Na ons toen we het kochten. Werd ons verteld door een andere winkel. Dat die telefoons uit de handel waren gehaald.

Mijn man zijn scherm was al een tijdje stuk. Maar alles werkte.
Toen ik zijn vrouw de door jullie app wilde instaleren kpnveilig wilde instaleren. Dat niet wilde. Ik ben er op de normale manier uit gegaan.


Toen na een kwartier mijn man op zijn mobiel wilde moesten we een pincode invoeren van 1 letter en 4 cijfers!

Wij naar KPN Winkel. De telefoon werd opgestuurd. We zouden nog gevraagd worden over het scherm.

Nu krijg ik een rekening omdat het niet in de garantie valt. Hoe kan dit?

Mvg

J. Bakema
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 September 2019, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Dag J, welkom op het forum.

Een reparatie hoort niet te worden uitgevoerd zonder toestemming, ik durf niet te zeggen of dit een factuur of een offerte is voor de reparatie. Omdat ik hier geen inzage in heb adviseer ik je om contact op te nemen met deze afdeling op het gratis nummer 0800 820 00 08, dit kan maandag vanaf 8 uur tot 20 uur. Zij kunnen duidelijk aangeven wat er precies is gebeurd.