Beantwoord

Reviva zondaglevering

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedeavond,

 

Ik heb gisteren (26-10-2019) een iPhone 8 64GB Space grey besteld.

Er werd gezegd dat die vandaag (27-10-2019) werd bezorgd, op zondag dus. Reviva zegt dat die tussen 16:12 en 18:12 word bezorgd, maar het is echter nu 20:00 en nog steeds niks. Ook niks van Reviva gehoord. Ik wil hier graag meer informatie over.

 

Met vriendelijke groet,

Eric

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 10:05

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Je kan het beste morgen meteen Reviva bellen. Kpn kan in dit stadium (nog) niets doen helaas. Balen !!

pff vreselijk. Ben morgen hele dag werken dus moet ik een afspraak inplannen. Dan maar een avondlevering

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eric.be. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zondag geen toestel hebt ontvangen. Heb je het toestel inmiddels al in huis of heb je een nieuwe afspraak met Reviva?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Eric.be. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je afgelopen zondag geen toestel hebt ontvangen. Heb je het toestel inmiddels al in huis of heb je een nieuwe afspraak met Reviva?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al gebruik maakt van jouw nieuwe smartphone. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je! 

Reageer