Beantwoord

S5 mini oordopjes werken niet

• 12 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 1401 keer bekeken

Ik heb een vraag.

Mijn oortjes werken helaas niet op mijn Samsung S5 mini. Ik steek de stekker boven in de s5 mini maar helaas krijg ik geen gehoor via de oordopjes. Ik krijg of helemaal geen geluid, via de speaker of een paar seconde geluid en vervolgens valt het weer weg om niks meer te doen.

Hoe kan ik mijn oordopjes aansluiten zodat de s5 mini als mp-3 speler kan dienen?

Ik heb de handleiding doorgelezen maar heeft helaas niks geholpen 😞.

icon

Beste antwoord door roos1984 18 augustus 2015, 15:39

Cindy hartelijk dank voor uw hulp.

Ik ga denk ik maar een nieuwe telefoon ga kopen aangezien dit toestel al vanaf dag 1 kapot is, en dit is bekend bij KPN en de winkel waar deze verkocht is ( zelfs Samsung winkel zegt het ).

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +5
3 vragen:
Heb je dit met een ander setje oordopjes ook?
Zie je het koptelefoon tekentje in de bovenbalk?
Gaat het stekkertje er helemaal in?
Ik heb geen andere oordopjes, alleen die bij de tel horen.

Ik zie het tekentje maar zodra ik de muziek aanzet verdwijnd deze automatische. Zodra ik alles afsluit (homescherm) staat het tekentje er weer.

De stekker gaat er helemaal in, kan hem niet verder duwen.

Reputatie 7
Badge +24
; dat is heel lastig! Kun je een set oordopjes van iemand anders proberen in je toestel? Zo weten we snel genoeg of het aan de oordopjes ligt of dat er misschien iets anders is. 
Beste Cindy,

Ik heb andere oordopjes ( Iphone 4 + 4S ) geprobeerd maar er gebeurd precies het zelfde. Als ik de dopjes in de s5 mini stop krijg ik wel bovenaan in het scherm de tekst headset aangesloten ( 1 sec ) en het koptelefoon teken maar zodra ik muziek aanzet verdwijnt het teken en komt niet meer terug, zelfs niet als ik naar het home scherm ga. Ik krijg ook geen geluid via de oordopjes alleen via de telefoon zelf.

Ik heb inmiddels KPN zelf gebeld en hun kunnen mij niet helpen, ja u moet terug naar de winkel. Dat word dan in 6 maanden ( zolang heb ik de s5 mini ) de 9de keer dat ik met dit .... toestel terug naar de winkel kan.

Weet niemand hoe ik dit kan oplossen? wil graag op de fiets muziek luisteren.

Reputatie 7
Badge +24
; ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen op afstand. Het lijkt echt aan je toestel te liggen, wat het natuurlijk erg lastig maakt. Ik begrijp dat je al meerdere problemen hebt gehad met je toestel, je treft het niet ermee! Hopelijk kunnen mijn collega's in de winkel je verder helpen hiermee en kun je snel weer muziek luisteren! 

Cindy hartelijk dank voor uw hulp.

Ik ga denk ik maar een nieuwe telefoon ga kopen aangezien dit toestel al vanaf dag 1 kapot is, en dit is bekend bij KPN en de winkel waar deze verkocht is ( zelfs Samsung winkel zegt het ).

Reageer