Beantwoord

Samsung Galaxy S10 los kopen

  • 24 May 2019
  • 2 reacties
  • 1956 keer bekeken

Hok ik ga over paar maanden over stapen naar samsung s10 ik wil los toestel hoe veel gaat dat kosten ik heb bij KPN gekijken en er staat dat het 348 euro kost klopt dat



Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 May 2019, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Esmenur
Een Samsung S10 koop je als los toestel voor ongeveer €750 incl BTW (bv. bij CoolBlue)

Wat je hierboven laat zien, zijn de eenmalige toestel kosten die je betaalt bij het aangaan van een abonnement bij KPN. Daarna betaal je de rest van het toestel als deel (€27,00) van de maandelijkse kosten van €54,83 Pas na 12 maanden is dan het toestel helemaal van jou.
Reputatie 7
Hallo @Esmenur, welkom op het forum. Het bedrag op je screenshot is inderdaad een eenmalig bedrag voor het toestel en de rest wordt maandelijks via de factuur verrekend tijdens de looptijd van het contract. Op de pagina waar je nu kijkt neem je het toestel bij een abonnement, je zei dat je het toestel los wilde kopen. Via de website is die mogelijkheid er niet, maar in de KPN winkels is dat wel mogelijk. Je kunt naar een van onze winkels bij jou in de buurt gaan, daar kan een collega je alles vertellen over het toestel en hoe je deze los via ons kunt kopen.