Beantwoord

samsung galaxy s7 edge gaat niet meer aan groen knipperend beeld naar een paar lichtflitsen

hallo mijn telefoon doet het niet meer ..was ermee bezig en kreeg een paar lichtflitsen net alsof ik een foto maakte.
en toen kreeg ik een groen strepend knipperend beeld.
getracht een reset uit te voeren doormiddel van aan/uit knop met de geluidstoets 7 sec. in te drukken maar krijg geen nieuwe opstart op mijn telefoon .
probleem heeft zich maanden geleden ook voor gedaan maar toen was het met een reset te verhelpen.
wat nu te doen heb een kpn abonnement ?
icon

Beste antwoord door Bart Balk 21 maart 2018, 11:55

Uh, als ik je beschrijving zo lees dan lijkt het een beetje op een niet meer werkend (O)LED paneelTelefoon reeds aangeboden bij kpn winkel
En is opgestuurd voor reperatie.
Een ieder bedankt voor de tips en info mvg bart

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Bart, welkom op het forum! Wat ontzettend balen dat je telefoon niet meer aan gaat. Als een reset ook niet meer werkt, dan raad ik je aan naar een KPN Winkel te gaan. Mijn collega's kunnen jouw toestel dan eventueel ter reparatie aanbieden.
Reputatie 7
Badge +30
Uh, als ik je beschrijving zo lees dan lijkt het een beetje op een niet meer werkend (O)LED paneel
Uh, als ik je beschrijving zo lees dan lijkt het een beetje op een niet meer werkend (O)LED paneelTelefoon reeds aangeboden bij kpn winkel
En is opgestuurd voor reperatie.
Een ieder bedankt voor de tips en info mvg bart
Reputatie 7
Badge +22
Goed om te horen, Bart! 🙂

Reageer