Beantwoord

Service nummer dienst

  • 11 May 2020
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Hoe kun je zien naar welk nummer je hebt gebeld als alleen het doorverbind nummer wordt getoond (1825). 

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 May 2020, 08:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Oud-Beijerland ,

Dan kun je dat t.z.t. terugvinden op jouw factuur.

 

 

Hi @Noordzee 

ik kan het niet vinden, er staat alleen apart vermeld dat ik op 8 april gebruik heb gemaakt van een service nummer dienst 1825.

Bedankt voor je reactie 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Oud-Beijerland, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Hoe het precies bij 1825 werkt durf ik niet te zeggen, dan wordt er misschien iets opgelezen of een sms verstuurd? Als je gebruik maakt van 1888 dan wordt het nummer opgelezen voordat je doorverbonden wordt. Op die manier weet je om welk nummer het gaat. Dit zie je ook in de FAQ op de website. Verstandig is dan ook vaak om dan op te hangen en zelf dat nummer te bellen i.v.m. de kosten:

  • Voordat je wordt doorverbonden wordt het nummer voor je opgelezen
  • Indien het nummer wat je opvraagt een gratis nummer betreft zal de agent u nogmaals op de kosten van de eventuele doorverbinding wijzen en aangeven dat het zelf bellen van dit nummer gratis is.
  • Als je met een mobiele telefoon belt kun je de gegevens ook ontvangen via SMS, hier maak je een keuze voor aan het begin van het gesprek (toets 1 om n.a.v. het gesprek een SMS te ontvangen). In de SMS vind je het opgevraagde nummer en een link naar de mobiele website.


Als het niet op je factuur staat vermeld is dit niet meer te achterhalen ben ik bang.. Heb je hier nog andere vragen over? 

Reageer