Beantwoord

Sim kaart

  • 4 juni 2018
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Mijn Sim kaart(kleine) is geactiveerd maar op mij. Toestel staat ...geen service.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 5 juni 2018, 09:11

Hoi Juan. Welkom op het forum!
Ik zie dat gisteravond ook contact heb gehad met de helpdesk. Blijkbaar kregen jullie het kaartje niet aan de praat. Als ik het goed lees is er een nieuwe onderweg. Mocht die ook niet werken is er vast iets aan het hand met het toestel. Op dat moment zou ik het nieuwe kaartje even in een andere telefoon doen om het zeker te weten! Uiteraard hoop ik dat het nieuwe kaartje direct werkt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Juan. Welkom op het forum!
Ik zie dat gisteravond ook contact heb gehad met de helpdesk. Blijkbaar kregen jullie het kaartje niet aan de praat. Als ik het goed lees is er een nieuwe onderweg. Mocht die ook niet werken is er vast iets aan het hand met het toestel. Op dat moment zou ik het nieuwe kaartje even in een andere telefoon doen om het zeker te weten! Uiteraard hoop ik dat het nieuwe kaartje direct werkt!

Reageer