Beantwoord

Sim kaart Knippen

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Goedenavond KPN Forum,

Na jarenlang blij met mijn domme (prepaid) telefoon te zijn geweest toch de overstap gemaakt naar een smartphone.

Deze wil ik via prepaid blijven gebruiken. Gister mijn One plus One ontvangen, mijn nieuwe smart phone! Helemaal blij natuurlijk!

Vandaag naar een KPN winkel (XL versie te Almere, veluwezoom 5) om mijn simkaart uit mijn oude telefoon te laten bij knippen.

Ik had op het internet gelezen dat dit mogelijk was.

Eenmaal in de winkel werd mij snel vertelt lastig zou zijn, en dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Ze konden een nieuwe microsimkaart enkel leveren bij een abonnement.

Ik kan niets bij de klantenservice vinden over het aanvragen, en het lijkt mij erg vreemd als zoiets enkel voor een abonnement zou kunnen.

Kunnen jullie mij misschien helpen met raad en eventueel daad?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

icon

Beste antwoord door Elf 22 oktober 2014, 23:27

Inmiddels bij een andere KPN winkel langs gegaan. Die heeft het voor me geknipt. Kudo's voor hen. Werkt prima. Beetje jammer dat het een dag en een auto trip extra heeft gekost.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het kan zijn dat u nog een oude variant simkaart heeft waarbij het riskant is om deze te knippen. Het kan zijn dat een andere willekeurige telecomwinkel wel een apparaatje heeft om de simkaart snel te knippen voor u en dat het dan hopelijk al is opgelost.
Okee, een nieuwe prepaid Micro sim is €9,15. Maar is het niet zo dat een winkel een knippertje heeft om bij te knippen?

Het kan inderdaad een oud type simkaart zijn. Hij is zo'n 8 jaar oud.

Ik snap dat het dan met de hand gevaarlijk is.

Maar bedankt voor de tip van de andere winkels. Dan ga ik even rondbellen of misschien iemand anders wel de service kan leveren!

Inmiddels bij een andere KPN winkel langs gegaan. Die heeft het voor me geknipt. Kudo's voor hen. Werkt prima. Beetje jammer dat het een dag en een auto trip extra heeft gekost.

Reageer