Beantwoord

Sim only omzetten naar vast

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 290 keer bekeken

Als kpn gebruiker heb ik een sim only nu is mijn toestel kapot . Kan ik overstappen naar een abbonnement met toestel.? En wat zijn de voorwaarden.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 October 2019, 12:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Boeba87
Het is sinds kort (onder voorwaarden) mogelijk om een sim only abonnement voortijdig te beëindigen en om te zetten naar een nieuw abonnement met toestel.
Een KPN moderator zal hier binnenkort reageren (misschien morgen al, afh. van drukte).

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Naam, Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan KPN voor je nakijken hoe het zit rondom jouw abonnement.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Boeba87. Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om een Sim Only-abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Er zijn een aantal voorwaarden en één er van is dat je wel minimaal drie maanden in je Sim Only-contract moet zitten. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06 nummer? Het 06 nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Boeba87. Welkom op het KPN Forum! Het is mogelijk om een Sim Only-abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Er zijn een aantal voorwaarden en één er van is dat je wel minimaal drie maanden in je Sim Only-contract moet zitten. Ik zoek graag voor je uit of het mogelijk is. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06 nummer? Het 06 nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer